ВСЕ НОВОСТИ:

Весняна мелодія сонячної дівчинки з Покрова

 Друга премія, завойована у Києві, на Міжнародному фестивалі - конкурсі “Мелодія весни”, для сонячної дівчинки Лізи Халявченко-Бабіч — дуже символічна. Дата конкурсу майже співпала з днем людини з синдромом Дауна, який світ відзначає 21 березня.
Вкотре Ліза здивувала журі та глядачів, ламаючи стереотипи про людей із зайвою хромосомою.
 
Серед двадцяти конкурсантів у номінації “інструментальний жанр” особлива учениця по класу фортепіано міської школи мистецтв впевнено здобула другу премію, зігравши інвенцію та повільний вальс. Як завжди разом з мамою її підтримувала незмінний викладач — Олена Семенуха, з чиєї легкої руки та наполегливої праці, Ліза стала першою в Україні піаністкою з синдромом Дауна.


За сім років сонячна дівчинка зривала овації на конкурсах обласного, Всеукраїнського та світового масштабу. На одній сцені вона грала з голандським оркестром Jostiband, що є найбільшим у світі музичним колективом, у якому грають особливі музиканти — люди з синдромом Дауна та розумовими особливостями. Нарівні зі звичайними дітьми Ліза виступала на міжнародному фестивалі “Золота осінь” в Угорщині, де завоювала срібло, стала володаркою Гран-прі фестивалю “Зоряні мости" у Болгарії, дистанційно завоювала ІІ премію на міжнародному фестивалі Rendez-vous a Paris у Франції.


Сьогодні юна покровчанка є прикладом успішної інклюзії, доводячи, що світ змінюється на краще, та належить все ж не сильним, а добрим і милосердним.


Больше комментариев на страницах газеты "ГОРОД Никополь" в соцсетях:

 facebooktelegram,  twitter,Google +, и видео на нашем канале: Канал на youtube


 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

1 комментарий

Палыч 4 апреля 2018 07:47
Похоже, пора принять закон, по которому запретить выбирать в мэры, депутаты и президенты не даунов, эти уж точно воровать не научены.
  • 0

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.