Главная Все новости Фоторепортаж Доска объявлений Реклама на сайте Моб.версия Связаться с редакцией

Жизнь города / Аби не позбавити пасажирів конституційного права на пільгові перевезення, вже сьогодні влада повинна приймати дієві рішення (27-07-2017, 09:29)

Повертаючись до надрукованого в газеті «Репортер» та "Проспекті Трубників" від 22 червня, мова знову піде про перевезення міським громадським транспортом пасажирів пільгової категорії. З моменту публікації пройшов місяць, проте влада міста не знайшла того єдиного компромісного рішення, що було б стимулом для підприємницької діяльності перевізників і зберегло конституційне право громадян на пільговий проїзд. 
 
Аби не позбавити пасажирів конституційного права на пільгові перевезення, вже сьогодні влада повинна приймати дієві рішення
Аби не позбавити пасажирів конституційного права на пільгові перевезення, вже сьогодні влада повинна приймати дієві рішення

Право, не забезпечене фінансово

Розвиток автомобільного транспорту повинен бути пріоритетом для української влади, якщо вона дійсно занепокоєна вищим рівнем життя співгромадян. Та проблема перевезення пільгової категорії населення, а, значить, і якості транспортних послуг, постійно піднімається не тільки в Нікополі, а і в межах всієї країни. Проте, на жаль, Президент України відхилив законопроект № 4024 «Про внесення змін до додатків № 3 і № 7 Державного бюджету України на 2016 рік», в якому і йшлося про фінансове забезпечення державою пільгового проїзду громадян.
 
Не передбачено воно і в Держбюджеті на 2017-й. Ось уже два роки поспіль держава порушує основний закон України – Конституцію, а існування державної політики у вигляді пільг на автотранспортні послуги стало уразливо-критичним. Система пільг на автотранспорті не тільки за соціальною, а й за професійною (службовою) ознакою не підкріплена можливостями бюджетного фінансування - фактично держава свідомо надавала право на пільги, які не могла забезпечити фінансово. 
 
Така ситуація зберігається вже не один рік, і, як наслідок, перевізники не мають можливості оновлювати рухомий склад, підвищувати якість транспортних послуг і безпеку пасажирських перевезень.   І це – незаперечні реалії  сьогодення, які не залежать від бажань і прагнень самих перевізників. 

Принцип залишковості

Відмовляючись від сплати втрат від «дешевих» перевезень, обов’язок компенсацій держава поклала на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, тобто, місцеві бюджети, які компенсують витрати за залишковим принципом, в кращому випадку, лише 30 відсотків від розрахункової потреби. І це в той час, коли в законодавстві чітко виписано: замовник перевезень – місцева влада, виконавець – перевізник, якому замовник гарантує повне відшкодування втрат. 
 
Проблему поглиблює й той факт, що вітчизняне Міністерство статистики своїм наказом від 12 жовтня 2015 року за № 290 скасувало наказ від 27 травня 1996-го за № 150. А саме ним була затверджена Інструкція про порядок обліку пасажирів, що перевозяться громадським транспортом на маршрутах. Від цього перевізники втратили можливість на законодавчому рівні визначати рівень втрат доходів з урахуванням середньомісячної частоти поїздок пільговиків, а разом з цим - і гарантію на компенсацію втрат доходів від перевезення пільгової категорії громадян. 

Ціна вирішального слова

Я хочу, аби наші вельмишановні пасажири зрозуміли, що підприємці-перевізники не мають бажання відмовлятися від пільговиків, але існуючу проблему безоплатних послуг треба, в решті-решт, вирішувати. Немає надії, що в найближчий час держава вирішить питання адекватного механізму повернення збитків від безоплатних перевезень, тому немає іншого виходу, ніж переглянути діючий тариф на міських автобусних маршрутах з урахуванням кількості перевезених пасажирів, у тому числі – і пільгових згідно з законодавством категорій. Зрозуміло, що шлях цей не популярний, але кращий, ніж відмовитися від перевезення пільговиків та значного зменшення кількості рейсів і маршрутів. Проте, вирішальне слово – за владою міста та територіальною громадою. 

Усвідомлення і відповідальність

Ціна проїзду в автобусах в нашому місті 4 грн. Тариф не мінявся з 2014 року, у той час, як запасні частини і автошини подорожчали в 3-4 рази, паливо і мастильні матеріали – на 16%. Збільшилися й інші витрати, без яких робота автомобільного транспорту неможлива. Практично всі доходи від перевезень і витрачаються на податки всіх рівнів, заробітну платню найманим працівникам, пально-мастильні матеріали та підтримку технічного стану застарілого парка автобусів.
 
Стаття 10 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачає, що тарифна політика задовольняє підприємницький інтерес, забезпечує розвиток автомобільного транспорту, стимулює впровадження новітніх технологій перевезень і таке інше. При існуючій ситуації цього немає і бути не може. 
 
І як висновок: якщо фінансовий стан перевізників погіршуватиметься і надалі, то є високо ймовірний ризик припинення в цілому або частково пасажирських перевезень, а перевізників очікуватиме участь колишнього пасажирського автотранспортного підприємства №11207, яке знищено саме через відсутність фінансової підтримки. В тому числі, - і державної. І це треба усвідомити, й до проблеми поставитися відповідально. 

          Алла  ЯЦЕНКО, голова громадської організації
                                       «Нікопольска Асоціація Автомобільних 
                                                      Перевізників Пасажирів».

  • 100

twitterfacebookGoogle +livejournal  ц.укрКанал на youtube

 

Материал разместил(а) - Виктор Артеменко
» Категория: Жизнь города » Просмотров: 4349 » Комментариев:2

Ключевые слова -
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Hаписал: 27 июля 2017 15:49 Иван Скиф, Комментариев: 7, Новостей: 0 Пользователь offline
Решили поднять стоимость проезда и пошли по гнилому пути надавили на льготников?И скажите НЕТ тем идолам которым мзду носите тогда точно на все хватит и даже обновите автопарк.
  • +5

Hаписал: 28 июля 2017 06:40 Vail, Комментариев: 106, Новостей: 0 Пользователь offline
Рассказывают что 30 % получают всего лишь с бюджета. Как считают? Информация секретная, выделяет горсовет ежемесячно деньги перевозчикам, а додатки к решению не публикуют, в котором суммы указаны. Подайте в суд и показывайте сколько чел-в льготников вы перевезли.
  • +1

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
• Личный кабинет
Имя: (регистрация?) Пароль (забыл?):
  • • Обзоры
    Уважаемые читатели! Приглашаю в не так давно созданную  в ФБ группу под названием "Хвостатые и четвероногие, Никопольчане". Название говорит само за себя и рад буду видеть в ней всех любителей животных.
    Шаблоны для DLEторрентом
    Всего на сайте: 57
    Пользователей: 0
    Гостей: 57
    • Календарь
    «    Август 2017    »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031 
    • Архив
    Август 2017 (58)
    Июль 2017 (74)
    Июнь 2017 (50)
    Май 2017 (91)
    Апрель 2017 (75)
    Март 2017 (83)
    На правах рекламмы Полезно
    Предлагаем Вам услуги по доставке доочищенной питьевой воды ТМ «Жив-Здоров»
    Высокое качество поставляемой продукции достигается за счет использования метода гиперфильтрации (баромембранный процесс), который признан наиболее эффективным и используется при производстве своей продукции ведущими производителями. 
    Последние комментарии на сайте Последние комментарии на сайте
    • Русскоязычный бандеровец 22.08.2017
      Борис Кривчик: КОГДА ГОВОРЯТ П ... (1)
      Русскоязычный бандеровец-фото
      Ну, с залом все ясно. Директор "градообразующего" предприятия, с которого все уже тикают, возможно, решил пересесть с тонущего корабля в кресло городского головы, а возможно посадить туда своего человека. Но Фисака в любом случае менять нужно. Просто избирателям пора научится думать головой и в случае успеха данного мероприятия использовать ситуацию в своих интересах: поблагодарить Видродження за избавление города от человека, занимающего кресло мэра и потом проголосовать не за представителя этой партии, а за какого-нибудь достойного кандидата, который захочет и сможет навести в городе порядок. Все просто. Местная политическая и бизнесовая псевдоэлита уверена что народ(особенно работники одного завода) это бараны, которые взмычат и проголосуют так как им будет нужно под страхом мифических скрытых камер в кабинках и увольнения с работы. Народу нужно научиться использовать в своих целях и кидать политиков. Только и всего.
    • Довбуш 21.08.2017
      Никополь, город где ни кому ни ... (2)
      Довбуш-фото
      Ну і чому вина влада якщр це кабель укртелекома і він повинен його ремонтувати-якщо робить висновок то вині - НЗФ бо вулицю називав куцин 50 років НЗФ
    • Алексей Вайс 21.08.2017
      Никополь, город где ни кому ни ... (2)
      Алексей Вайс-фото
      Опять за рыбу гроши.
      Мы поняли. Власть г-вно и надо другую.
      Вы лучше послушайте, какой мне сон приснился.
      А было так.
      Путём необоснованного завышения себестоимости, продукция ГОКов уходит за рубеж по максимальной (насколько возможно) цене. Этим достигается несколько целей. Первая - получение более высокого НДС и его возврат из бюджета. Затем эта продукция поставляется в какую нибудь "Панаму". На неё накручиваются все транспортные и т.д. расходы. Затем она каким то чудесным образом там приобретается и поступает на завод на переработку. При этом возникают большие сомнения, действительно ли она куда то плавала, а не преодолевала каких то 25 км. Но как бы там не было в результате получаем золотое сырьё (достигается вторая цель). Но и это ещё не всё. Полученную таким образом продукцию, отправляем потребителю. Но не на прямую, а через посредников. Товарищ К. сам говорил в телепередаче, что каждый должен заниматься своим делом.
      Наше дело мол производить, а продают пускай другие, зачем нам этот геморрой? И тут достигается третья цель.
      Мы в сплошной ж-пе, т.е сплошные убытки (на вот по бумагам посмотри, комар носа не подточит). И тут включаются крокодильи слёзы, мол какие мы бедные, недоедаем и прочее и прочее.
      И происходим о чудо!!!
      Что бы не дать загнутся сироткам (как никак градообразующее предприятие) им выделяются миллиардные дотации. Да да, не смейтесь. Именно так было в 10-м и в 12-м и в другие времена.
      И приснится же такое?
      А вы говорите территория без коррупции.
      Детский сад.
    • Виктор Артеменко 20.08.2017
      Випуск програми Нікополь сього ... (5)
      Виктор Артеменко-фото
      Цитата: Алексей Сергеевич
      Все понятно, я думаю на видео все видно как Журавлев говорит что зал полный 240 человек и зал не резиновый, на видео видно что мест полно и как сказала женщина мест в зале 350 ))) почему остальных не пускали???? Большой вопрос

      Тут посмотрите: http://city-nikopol.com.ua/7440-nikopolchane-progolosovali-za-sbor-podpisey-ob-
      otstavke-gorodskogo-golovy-andreya-fisaka-ne-pomogli-dazhe-byudzhetniki-polnoe-
      video.html
    • Алексей Сергеевич 20.08.2017
      Випуск програми Нікополь сього ... (5)
      Алексей Сергеевич-фото
      Все понятно, я думаю на видео все видно как Журавлев говорит что зал полный 240 человек и зал не резиновый, на видео видно что мест полно и как сказала женщина мест в зале 350 ))) почему остальных не пускали???? Большой вопрос
    • Алексей Сергеевич 20.08.2017
      Актуальное интервью Куцин В.С. ... (9)
      Алексей Сергеевич-фото
      Цитата: Василий
      Цитата: Алексей Сергеевич
      , что Куцин сделал для Никополя значимое???

      Він платить зарплату працівникам містоутворюючого підприємства

      Любой другой директор завода платил бы зарплату , я спросил что он сделал как депутат., и как они говорят что средняя зарплата на заводе 10 тыс грн))))) у кого????? Я таких людей практически не встречал)
    • Кон 20.08.2017
      Никопольчане проголосовали ЗА ... (18)
      Кон-фото
      Павел Макаров прав. Насчёт у Фисака георг. ленточек. Макарова вместо него. Он, как и его деды, антикоммунист и патриот националистической Украины. Умный, смелый и весь собой из народа.
    • Алексей Вайс 20.08.2017
      Актуальное интервью Куцин В.С. ... (9)
      Алексей Вайс-фото
      К. ворог Нікополя.
      Це вже всі зрозуміли.
      Пам"ятаєте, як він наших батьків та братів випихав на пенсію?
      Так хай сам іде.
      Йому вже давно пора.
    • Довбуш 20.08.2017
      Відкриття української церкви і ... (1)
      Довбуш-фото
      слава українській православній церкві кп .СЛАВА УКРАЇНІ
    • Довбуш 20.08.2017
      Актуальное интервью Куцин В.С. ... (9)
      Довбуш-фото
      Добре співає стратег а люди с завода тікають і будуть бігти.Налог плати за землю 3 відсотки . А взагалі я тепер зрозумів що відставку замутив куцин і партія -відродження. ЗАРПЛАТУЛ ЮДЯМ ПЛАТИ НОРМАЛЬНУ!!!
    Copyright © WEBoss.Net & Delphi
    250x250_hend
    События Все события в городе и не только
    Відкриття української церкви ім Петра Калнишевського!
    Спорт Живая лента всего мира
    Никопольские паралимпийцы берут награды
    Іван Сірко, Ассоциация, асторский, АТО, беспредел, Брэндак, вірш, война, Выборы, газета, Город Никополь, Гражданский Актив, дерибан, затопська січ, исполком, лірика, Марганец, Михаил Поперечнюк, Михайло Поперечнюк, мэр, нікополь, НЗФ, Никополь, Никополь Вечерний, никопольчане, ОСМД, поезія, Польша, помощь, работа, реклама, референдум, реформа, рпл, Самопоміч, самопоміч нікополь, Тихон, УВБ, украина, Янукович

    Показать все теги