Крім поглибленого вивчення фізики й математики – знання з програмування та інформаційних технологій. Сьогодні це вже не виняток, а вимога часу. Задля реалізації навчальних проектів, спільними зусиллями міського голови Олександра Шаповала й депутата облради Марини Петросянц, три загальноосвітні заклади поповнено комп’ютерними класами.
Тепер освоювати комп’ютерну науку школярі зможуть у обладнаних класах. Говорячи про це, директор ліцею Любов Фесенко наголошує на нових можливостях здобувати, аналізувати та застосовувати навчальну інформацію з різних джерел.
Те, що комп’ютери з ліцензійним програмним забезпеченням дозволять проводити навчальний процес на сучасному рівні, проваджувати дослідницьку роботу, проходити онлайн-тестування, готуючись до ЗНО, підкреслює директор навчально-виховного комплексу №1 Ганна Годована. Особливу актуальність зазначені інновації набувають у зв’язку з впровадженням закладом напрямку STEM-освіти.
На теорії, котра підкріплюватиметься практикою, зауважують і вчителі інформатики ліцею Юрій Бухаленко, НВК№1 – Ігор Охота, називаючи переваги, серед яких зручність користування. В цьому пересвідчилися школярі, котрі вже у перший учбовий день апробували комп’ютери, відзначивши рівень та клас моделі. Старшокласники готові до засвоєння Windows 10, не відстає і малеча.
Робиться все для того, аби знання з інформатики впроваджувалися вже з дошкільного віку, зусилля міської влади направлено на ефективне впровадження освітніх програм. Ще одним кроком до цього стало розширення фізкультурно-оздоровчого комплексу дошкільного відділення НВК№2 комп’ютерним класом.
Розповідаючи про цей напрямок, директор закладу Галина Чергинець не оминає і важливих моментів адаптації дитини, покроковості опанування програмами. Навчання триває в ігровій формі, від того доступне і дошкільнятам, проходить у форматі гурткової роботи.
Про результати говорять батьки малечі, як про важливий аспект навчальної підготовки, наголошуючи, що відкриття одразу трьох класів це не лише можливість опановувати інформатику на більш якісному рівні – створення умов для підготовки майбутніх представників технічних спеціальностей, котрі будуть конкурентоспроможними на ринку праці.