Міський голова разом з представниками «ДТЕК Дніпрообленерго» розповіли про особливості опалювального сезону у Нікополі та проблеми з електроенергією
5-го грудня у прес-центрі Нікопольської міської ради очільник міста Андрій Фісак та генеральний директор ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго» Вадим Кухтій зустрілися з представниками ЗМІ. Також на зустрічі були присутні технічний директором ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго» Сергій Березовський і начальник Нікопольського РЕМ ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго» Олександр Чорний.
Темою прес-конференції стали особливості опалювального сезону в місті Нікополь у 2016-2017 роках.
Андрій Фісак ще раз нагадав про причини децентралізації опалення в нашому місті та наголосив, що цей крок був єдиним можливим у ситуації, що склалася. Причиною тому стала велика заборгованість населення за теплопостачання перед КП «Нікопольтеплоенерго», що у свою чергу призвело до боргів комунального підприємства за газ та зношеність системи теплопостачання. Крім того, за результатами минулого опалювального сезону, центральні теплові магістралі обігрівали всього 24% житлового фонду ( 8,5 тисяч абонентів).
Очільник міста зазначив, що борги КП «Нікопольтеплоенерго» щорічно збільшуються, при цьому абоненти самостійно переходять на індивідуальні джерела опалення. У прогнозах аналітиків, за умови подальшої роботи підприємства з надання послуг теплопостачання у квартири нікопольців та комунальні заклади нашого міста, не зважаючи на подальше відключення населення від системи централізованого опалення, скоротити споживання природного газу неможливо. Тому борг за спожитий газ продовжуватиме збільшуватись і станом на 1 січня 2021 року становитиме приблизно 500 млн. грн.
При цьому необхідно реструктурувати борг перед НАК «Нафтогаз» за попередній період. Ці витрати повинні бути сплачені з місцевого бюджету. Таким чином, додаткова сплата за природний газ до вищезазначеної суми буде складати 43 млн. 565 тис. грн. на рік з бюджету Нікополя. Андрій Петрович нагадав, що ці кошти мають бути витрачені на благоустрій нашого міста: ремонт доріг, вуличне освітлення, облаштування парків та інше. За умови погашення боргів «Нікопольтеплоенерго» місто залишиться без можливості розвивати інфраструктуру. Міський голова наголошує, що вважає неможливим погашення боргів за неякісні послуги з теплопостачання ціною добробуту мешканців всього міста.
Однак, попри впевненість у правильності прийнятого рішення та позитивні зміни, котрі у майбутньому дозволять уникнути проблем з теплом під час осінньо-зимового періоду, наразі у Нікополі проблеми залишаються.
Міський голова пояснює, що на сьогоднішній день продовжують роботи з посилення щитових та заземлення у будинках, які того потребують. А представники ДТЕК працюють понаднормово, усуваючи аварійні ситуації, щоб городяни не залишалися без світла та тепла.
Під час прес-конференції генеральний директор ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго» Вадим Кухтій зазначив, що компанія у цьому році дуже багато уваги приділяє ситуації з електрифікацією міста Нікополь. Не лише через те, що з початком опалювального сезону у Нікополі збільшилося число аварійних ситуацій. А й задля запобігання у майбутньому виникнення таких ситуацій. Те, що наразі електричні мережі періодично не витримують напруги і деякі багатоквартирні будинки ненадовго залишаються без світла і тепла не стало несподіванкою. Однак, неможливо було спрогнозувати ситуації , в яких жителі, котрі встановили свого часу індивідуальне газове опалення, у зв'язку зі збільшеною ціною на блакитне паливо, також масово в цілях економії вмикають електрообігрівачі.
Зрозуміло, це призводить до перевищення допустимої потужності та часто стає причиною аварійних ситуацій.
Представники «ДТЕК Дніпрообленерго» ще раз звернулися до всіх жителів міста з проханням обачно ставитися до електричних приладів та пам’ятати про необхідність контролювати власне споживання електроенергії, щоб уникнути виникнення аварій. Якщо у будинку все ж зникло світло, то потрібно вимкнути всю побутову техніку та опалювальні прилади з мережі, адже при включенні електроенергії відбувається кидок пускового струму, що може привести до повторного відключення та виходу з ладу ваших приладів.
Також, «ДТЕК Дніпрообленерго» просить жителів міст, які повністю перейшли на електрообігрів, в разі виникнення проблем з електропостачанням у всьому будинку повідомляти про це в контакт-центр енерго-компанії, зателефонувавши на екстрену безкоштовну багатоканальну лінію допомоги 0800 301 220. Даний канал спеціально відведений для жителів Нікопольського регіону в цей осінньо-зимовий період для отримання інформації про ремонтні роботи і терміни відновлення електропостачання абонентів.
Прес-служба міської ради
4 комментария