Те, що формат серпневих контрольних об'їздів вичерпав себе, показали робочі зустрічі з освітянами. Без попередньо складених графіків та телефонограм міський голова ішов на розмову з керівниками закладів, аби обговорити реальний стан справ, визначитися з питаннями, котрі вже перейшли у розряд локальних.
Окремо цікавився комплектацією харчоблоків, відповідністю заявленого меню наявним стравам, продегустувавши обід разом з дітьми. Акцентував увагу не на інтер'єрних знахідках - назрілих проблемах, котрі перешкоджатимуть навчально-виховному процесу.
У червні вони на лице, як говориться, без ретуші. Більшість постає вже не перший рік, про що відверто зазначали керівники. Так дев'яту школу хвилює стан температурних швів, четверту встановлення водостоків, 16-й садок аварійні склоблоки, а в оздоровчому центрі 22-го дошкільного закладу поволі руйнується незадіяна у робочому процесі частина будівлі. Про спільні проблеми освітяни вже говорили під час зустрічі у міськвиконкомі, ініційованої Олександром Шаповалом. До розмови залучили і керівників комунальних підприємств. Це аварійні дерева, незадовільне асфальтне покриття, ремонт покрівель, технологічного обладнання, відновлення зовнішнього освітлення. Підкреслювали, що виникли вони не сьогодні і вже поставали плановими завданнями, котрі так і залишаються відкритими. Зрушення вже є, про що зазначали керівники.
У даний час тривають ремонтні роботи на покрівлях Олександрівської школи, п'ятого садка, на черзі — НВК№1, 11-й дошкільний заклад, утеплення гімнастичної зали ДЮСШ управління освіти. Поступово вирішується і решта питань.
Відзначали ефективність виїзних нарад на місцях, на що міський голова зазначив, що дана форма роботи триватиме. Задля результативності змінено і принципи спільної діяльності. Разом із Олександром Шаповалом із закладами тісно співпрацюватимуть, координуючи процес підготовки до навчального року, заступники міського голови, закріплені за школами та садочками. Першочергово перевірятимуться комунікації, котельні, електромережі, технологічне обладнання — відповідність санітарним та нормам безпеки. Завдання не "лакувати”, а комплексно вирішувати питання з підготовки освітянських закладів до прийому дітей.