З А Я В А
17 грудня 2014 р. на ім‘я в.о. міського голови Фісак А.П. був направлений лист за підписами голів квартальних комітетів м. Нікополь, за якими, фактично, стоїть більше 40 000 мешканців нашого міста, членів територіальної громади, власників комунального майна, від імені та в інтересах яких повинна діяти міська рада . В цьому листі дуже детально описувалася ситуація, яка склалася у відносинах громади та КП «Міськводоканал», про протиправний тиск, який чинить це підприємство на споживачів та своїх власників, висувалися вимоги та надавалися їх обґрунтування.
Зокрема одним із пунктів звернення було:
«4) Надати правову оцінку діям чи бездіяльності посадових осіб КП ВУВКГ по доведенню ситуації, що склалася.
5)При визнанні таких дій чи бездіяльності протиправними чи неналежним виконання посадових інструкцій, притягнути винних посадових осіб до відповідальності згідно чинному законодавству та прийняти рішення про відповідність чи доцільність їх займаній посаді.»
Але Нікопольська міська рада не тільки не відреагувала належним чином , але й потурала незаконним діям. Всі відповіді шли за підписом заступника міського голови С.М.Донця. Так в своїй відповіді від 11.12.2014р. Есауловій Л.В. заступник міського голови наголошує «Цей вид послуг КП «Нікопольводоканал» відноситься до переліку платних, який було затверджено рішенням виконкому Нікопольської міськради №543 від 10 серпня 2011 року. Ці послуги на сьогодні є економічно обґрунтованими і виглядають так: вартість зняття лічильника для повірки -156 грн.63 коп., встановлення водоміра після повірки (без вартості матеріалів) - 141 грн. 98 коп. Розпломбування приладу обліку води проводиться безкоштовно і підтверджується відповідним актом. А ось встановлення пломби працівниками підприємства - це платна послуга. Яка коштує 20 грн. 95 коп. Власна повірка коштує від 70 до 120 грн. в залежності від типу лічильника.» І це завідомо неправдива відповідь, бо вказане рішення виконкому стосується оплати встановлення лічильника «після ремонту». Також С.М. Донець не вказує, на підставі якого рішення чи розпорядження виконавець встановив саме таку плату за повірку лічильника – від 70 до 120 грн.
Встановлення терміну повірки лічильника води для приватних будинків до 31 березня 2015 р. та до 1 липня 2015 р. для багатоквартирних будинків та погроза нараховувати в подальшому оплату за спожиту воду по нормам споживання є перевищенням службових повноважень керівником КП «НВУВКГ» НМР Кулініч І.І. В Постанові КМУ від 21.07.2005 р. № 630, п. 10 чітко визначено «Справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку води не допускається». До того жодним законом не передбачено, що поставщик послуг має право встановлювати якісь терміни, жодним законом не передбачена відповідальність споживача за несвоєчасну повірку лічильника води. Це призвело до того, що мешканці м. Нікополь почали масово нести лічильника до «Міськводоканалу». За даними курівництва цієї установи, по приватному сектору було повірено майже 17 000 лічильників. По багатоквартирним будинкам планується повірити близько 30 000.
Як з‘сувалося, повіркою лічильників займається ПП «Василенко».
Виникає питання:
1) Хто визначав виконавця послуг з повірки лічильників?
2) Чому КП «НВУВКГ» НМР виступило посередником між споживачем та ПП «Василенко».
3) Чому кошти за повірку приймалися в КП «НКВУВКГ» НМР готівкою та без будь-яких квитанцій? ( А це мільйони гривень).
4) Та чи проводилася ця повірка взагалі, бо повірити таку кількість лічильників за такий короткий термін неможливо
Таким чином дії керівника КП «НВУВКГ» НМР Кулініча І.І. несуть ознаки корупції .
Ст.19 Конституції України говорить «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ РОБИТИ ТЕ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов‘язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
Нікопольська міська рада, як орган місцевого самоврядування, яка відповідно до Закону України «Про житлово - комунальні послуги» ст..7 п.6-10, повинна забезпечити населення житлово- комунальними послугами необхідного рівня та якості та здійснювати контроль за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживача, не тільки не вказала на порушення, але й підтримала такі дії. В.о. міського голови Фісак А.П. та його заступник Донець С.Д. проявили бездіяльність, що призвело до ущемлення інтересів споживачів - членів територіальної громади. Мешканців м. Нікополь ЗМУШУВАЛИ РОБИТИ ТЕ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ.
Виходячи з вище викладеного та керуючись Конституцією України, ЗУ « Про місцеве самоврядування», Статуту Територіальної Громади м. Нікополь, ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність», ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», з метою захисту прав, свобод та інтересів членів територіальної громади м. Нікополь та з метою запобігання проявам корупції
П Р О С И М О
1) Провести повне та неупереджене розслідування.
2) Відповідно до чинного законодавства притягнути винних осіб до відповідальності.
Додаток:
1) Копія тексту звернення квартальних до в.о. міського голови Фісак А.П.
2) Копія відповіді заступника міського голови Донця С.Д. Есауловій Л.В. від 11.12.2014 р.
49 комментариев