Основними завданнями нового ІРЦ є: створення клієнтської бази населення міста, формування єдиної розрахункової квитанції послуг за комунальні платежі (світло, тепло, водопостачання, газ), інформування населення про тарифи та заборгованість, розбудова сучасної мережі з прийому платежів з можливістю цілодобового обслуговування громадян, а також дистанційного обслуговування через мережу Інтернет.
Відтепер, для того, щоб розрахуватись за послуги, або ж переконатися у вірних нарахуваннях, не потрібно звертатися у всі абонентські відділення.
Краще відвідати поштове відділення, чи відділення банку, де озвучивши лише свою домашню адресу, від оператора-касира можна отримати всю інформацію, в тому числі, про заборгованість. При цьому, абонент має можливість відразу сплатити всі рахунки і отримати єдину квитанцію з детальною розшифровкою, за які саме послуги він віддав кошти,
Від створення цього інформаційно-розрахункового центру виграють абсолютно всі, переконує заступник міського голови Тетяна Обиденна, як самі жителі міста, які зможуть економити свій час, так і комунальні підприємства, до котрих вчасно надходитиме інформація від споживачів про будь-які зміни. Робота Центру дозволить прозоро вести систему розрахунків. Важливо й те, що обслуговуюча кампанія Автоматичні системи платежів ТОВ «АСП+» не матиме жодного відношення до коштів, які знаходитимуться в обігу, адже спеціалісти працюють лише з інформацією. Крім того, користування послугами новоствореного ІРЦ жодним чином не позначиться на кишенях платників.
З відкриттям центру для нікопольців нічого практично не зміниться. Окрім того, передбачається встановлення платіжних терміналів у торгових точках міста, тож оплачувати комунальні послуги стане набагато зручніше, причому власник квартири, що знаходиться у Нікополі, зможе платити за неї з будь-якого міста України, за допомогою Інтернету.
На сьогодні в системі інформаційно-розрахункового центру можна сплатити за спожиті послуги КП «Нікопольтеплоенерго», КП «Міськводоканал» та обслуговуючих кампаній: «Оселя», «Комфорт» і «Комунальник». Згодом до цього переліку приєднаються «Міськгаз» та «Обленерго».
Також для довідок створять кол-центр, куди можна буде звернутися з усіма запитаннями, а також повідомити покази лічильників. Подібні проекти вже успішно працюють в таких містах нашого регіону, як Дніпропетровськ, Дніпродзержинськ, Кривий Ріг і Павлоград.
Юрій Булигін керівник проекту Автоматизовані системи розрахунків: «Основними завданнями міського інформаційно-розрахункового центру «Нікополь МІРЦ» є:
- забезпечення зручності мешканцям міста оплати спожитих послуг за рахунок прийому всіх видів комунальних платежів в кожній банківській установі;
- надання детальної інформації про нарахування й заборгованість за комунальні та інші види послуг, безпосередньо в пунктах прийому платежів;
- прискорення процесу оплати послуг населенням, зменшення черг у абонентських відділеннях;
- відсутність численних квитанцій та розрахункових книжок, що видаються комунальними підприємствами;
- зниження витрат комунальних підприємств на доставку рахунків абонентам;
- об’єднання абонентських даних різних підприємств в єдиній міській Базі даних;
- усунення всіх помилок і розбіжностей в адресній базі міста та підприємств, які обслуговують населення;
- синхронізація та підтримка актуальності змін даних абонентів у всіх службах;
- створення умов для видачі, необхідних населенню, довідок від комунальних підприємств за принципом «єдиного вікна»;
- координування роботи абонентських відділів та диспетчерських служб для всіх комунальних підприємств;
- робота Інформаційно-розрахункового центру «в реальному часі». Це означає, що об’єднана база даних центру повинна бути доступна для всіх учасників (банки, комунальні та інші підприємства) в режимі «On-Line», і всі, внесені до неї, зміни стають відразу доступними всім підключеним користувачам. Крім того, кампанія - оператор ТОВ «АСП +» бере на себе відповідальність за конфіденційність інформації, правильність руху сплачених грошей і достовірність відомостей про платежі. Розбирається з усіма претензіями абонентів, відновлює загублені квитанції.
Відділ прес-служби міської ради
9 комментариев