Таку вимогу від імені ініціативної групи подавали до Нікопольського відділу МВС України з метою координації дій. Сподівання були наступні: керівництво міліції вивчає ситуацію та дає рекомендації, в яких випадках та з якими заявами звертатися до міліції. Сподівалися спільними зусиллями в правовому полі боротися зі злодіями від міськгазу. Але відповіді не отримали й досі.
Точно так, як і по діям керівництва міськводоканалу. Сподівання, що щось змінилося в країні згасають кожен день. Але діяти потрібно. Пропоную йти на 9.00 до міської ради, але запросити туди й керівництво правоохоронних органів, хай пояснять, чому немає жодної реакції та конкретних дій. Створити дієву групу (очолити пропоную О.Рибакову) яка б постійно тримала б зв*язок з міліцією та на кожен випадок злодюг з міськгазу відкривали кримінальне провадження. Підстав більше ніж достатньо.
В И М О Г А
Нікопольська громада схвильована і обурена грубими, протиправними методами, які застосовує Нікопольське УЕГГ та керівник цього підприємства Макух Г.М. до мешканців м. Нікополь. Це відключення стояків газопостачання в багатоквартирних будинках при наявності хоча б одного боржника, проникнення на територію приватного помешкання без згоди власника та вчинення механічного від‘єднання від газопроводу внутрішньо будинкової системи, вимагання заміни елементів внутрішньо будинкової газової системи (як то лічильника, гофри, пробкових кранів тощо), що є грубим порушенням законодавства, порушенням прав, свобод та інтересів громадянина України.
Вимагаємо керівництво Нікопольського УЕГГ припинити протиправний тиск, вимагання, знущання, шантаж та погрози, які застосовуються до споживачів. Вважаємо такі дії корупційними, злочинними, які направлені на дестабілізацію обстановки в місті, провокації масових заворушень та підриву довіри до влади. Вимагаємо керівництво Нікопольського УЕГГ діяти в рамках закону, а саме:
1) Відповідно до ст.17 про Порядок доступу до житла та іншого володіння для ліквідації аварій, проведення оглядів технічного стану, перевірки показань засобів обліку « Закону України про житлово-комунальні послуги», згідно п.3 цієї статті: «у невідкладних випадках, пов'язаних з урятуванням життя людей та майна, може бути здійснене проникнення до житла та іншого володіння особи для проведення в них огляду та ліквідації аварій без отримання згоди споживача (несанкціонований доступ) у порядку, встановленому цією статтею, а саме, якщо споживач відсутній і при цьому немає можливості встановити зв'язок з ним з метою його інформування про необхідність негайного прибуття до приміщення, або він відмовляється допустити в займані ним приміщення представників виконавця/виробника і при цьому є об'єктивні підстави вважати, що аварія, неполадки, які унеможливлюють надання житлово-комунальних послуг іншим споживачам, відбулися саме в цих приміщеннях, - доступ у приміщення відбувається без отримання згоди споживача (несанкціонований доступ). п. 6.
Під час здійснення несанкціонованого доступу і до повного завершення робіт, визначених частиною сьомою цієї статті, повинні бути присутні: представник виконавця/виробника, представник балансоутримувача/управителя, органів внутрішніх справ, аварійно-ремонтної бригади та споживач з будь-якого із суміжних приміщень.
2) Положеннями п. 39 Постанови №2246 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з газопостачання» визначено, що у разі коли між споживачем і газопостачальним (газорозподільним) підприємством не досягнуто згоди про надання послуг з газопостачання, розміру їх оплати, відшкодування збитків, спірні питання вирішуються в судовому порядку.
3) Змушувати робити реконструкцію внутрішньо будинкової системи без письмової згоди споживача, якщо вона введена в експлуатацію, це порушення п.4.5.1. Правил Безпеки, бо на газопроводи та газове обладнання, яке розміщене після відключу вального пристрою на вводі по ходу газу, в житлових і громадських будинках, комплексах і спорудах розповсюджуються вимоги СНиП 2.08.02-89, тобто, вимоги ДБН В.2.5.-20-2001 НЕ ДІЮТЬ НА ЗАМІНУ СНиП 2.08.02-89.
69 комментариев