ВСІ НОВИНИ:

Шутько Н.С.: I знову про лічильники води. Прошу вважати офіційним зверненням

С Л А В А У К Р А Ї Н І !!!!!!!!!

В.О. Нікопольського міського голови
Фісак А.П

Від Шутько Н.С. члена територіальної 
Громади м. Нікополь

Шановний Андрій Петрович!

Вже вкотре тисячі мешканців м.Нікополь звертаються до Вас з вимогою виконання Ваших прямих обов‘язків – захисту прав та інтересів членів територіальної громади м.Нікополь. Вже вкотре звертаємося до Вас використати всі надані Вам повноваження для вжиття заходів щодо врегулювання питання, пов‘язаних з повіркою засобів обліку води КП «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Нікопольської міської ради (далі – КП «НВУВКГ» НМР). Відповіді на листи, які направлялися на Ваше ім‘я з метою інформації та реагування, отримувалися за підписом зас. міського голови С.М.Донець. Остання відповідь від 16.01.15р. відверто здивувала. (копія додається).
 
В своїй відповіді зас. міського голови С.М. Донець від 24.10. 2014 р. № 3454 (копія додається) посилається на Постанову КМУ від 01.06.2011 р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово - комунальні послуги» , якою нібито керується КП «НКУВКГ» НМР та на те, що ще з 2010 р. ця організація розпочала укладання договорів на сервісне обслуговування. Але шановний С.М. Донець не враховує, що сьогодні вже лютий 2015 року і законодавство суттєво змінилося. До Постанови №869, на яку посилається С.М. Донець, внесені зміни Постановою КМУ № 532 від 01.10.2014 р., про яку вказувалося в листі від 12.01.2015 р.( копія додається). До того ж Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» діяв і діє досі і ст..17 говорить:


« 4. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, здійснюються за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, покладається на суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

Періодична повірка проводиться за рахунок тарифів на електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

Порядок подання таких засобів на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, а також порядок оплати за періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) встановлюються Кабінетом Міністрів України.»

Тому не може стояти питання - виконувати чи не виконувати Постанову КМУ і не С.М.Донцю це вирішувати.
Нормативно правова база свідчить про право споживача на періодичну повірку засобів обліку та вказує на обов‘язок виконавця проводити повірку та контролювати міжповірковий інтервал. Витрати на повірку мали бути передбачені виконавцем у відповідному тарифі. Чи робиться щось в цьому напрямку з відповіді С.М. Донець не можливо встановити.
 
Бездіяльність як виконавця послуг ( невиконання своїх обов‘язків, визначених нормативно-правовими актами щодо здійснення контролю міжповіркових інтервалів та забезпечення повірки засобів обліку води), так і Нікопольської міської ради призводить до ущімлення інтересів споживачів цих послуг - членів територіальної громади м. Нікополь.
 
За умов існування конкуренції на ринку, споживач мав би можливість, у разі не виконання виконавцем своїх обов‘язків, відмовитися від його послуг та обрати іншого виконавця, який дотримується норм законодавства. Але на сьогодні виконавцем послуги з водопостачання та водовідведення, як встановлено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, є суб‘єкти природних монополій та суб‘єкти господарювання, ліцензування діяльності яких вона здійснює і це наше комунальне підприємство «НВУВКГ» НМР - власність територіальної громади.
 
До того, посилання на « Рішення» Виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 10.08.2011 р. « Про встановлення цін на платні послуги, що надаються комунальним підприємством «Нікопольське виробниче управління водопровідно – каналізаційного господарства» та вважати ціни п.п.39-42 цього «Рішення» такими, що є платою за послугу з повірки лічильника є вільним трактуванням причини, з яких ця послуга є платною. Більш того, в п.п. 41-42 уточнюється, що це «вартість встановлення водяного лічильника (після ремонту)» Різниця між «повірка лічильника» та «ремонт лічильника» очевидна.
 
Встановлення терміну повірки лічильника води до 31 березня 2015 р та погрозою КП «НВУВКГ» НМР в разі пропущення строків неприйняття показів лічильників може призвести до необґрунтованих нарахувань за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, оскільки споживачі будуть змушені сплачувати за значно більшу кількість води, тим більше за умов різкого підвищення тарифів. Водночас, зважаючи на середні показники споживання, по факту такий обсяг води не споживатиметься. Але сам факт тиску, погроз та шантажу з боку КП «НВУВКГ» НМР потребує втручання Нікопольської міської ради і Вас особисто.
 
З метою запобігання порушення законодавства та недопущення перекладання на населення наслідків бездіяльності виконавців послуг, а також для запобігання нарахування споживачам плати за не спожиту воду , Нікопольській міській раді необхідно вжити заходів щодо врегулювання питань, пов‘язаних з повіркою засобів обліку води, зокрема:

1) Встановити порядок (механізм) та джерела фінансування забезпечення повірки засобів обліку води;
2) Визначити такі терміни (строки) здійснення повірки засобів обліку води, які б не призводили до ущемлення інтересів споживачів та забезпечити інформування про це у передбачений законодавством спосіб.

Шутько Н.С.

Больше комментариев на страницах газеты "ГОРОД Никополь" в соцсетях:

 facebooktelegram,  twitter,Google +, и видео на нашем канале: Канал на youtube


 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

10 комментариев

Копчик С. 15 марта 2015 19:44
"В своїй відповіді зас. міського голови С.М. Донець від 24.10. 2014 р. № 3454 (копія додається)..." - Дуже би хотілося побачити цю копію відповіді Донця!
  • +2
Алексей Савченко 15 марта 2015 19:46
Лайк теме. Г-н Донец вообще является мастером по "мороз меня не раз спасал". То есть, в нашем исполкоме местный взбесившийся принтер формирует прекрасные по своей бредовости отписки на обращения граждан. Выполняется ли г-ном Донцом кроме этого хоть какая-то полезная работа - мне неведомо
--------------------
"-Меня часто спрашивают, за что мы сражаемся? Могу ответить: Перестанем сражаться - тогда узнаете"
У. Черчилль
  • +4
baybak 15 марта 2015 21:23
Цитата: astorsky
н. Выполняется ли г-ном Донцом кроме этого хоть какая-то полезная работа - мне неведомо

Асторыч, этот господин Некомпетентность совершает телодвижения лишь в том случае, когда некая работа сулит выгоду лично господину или помёту господина.Под выгодой имеется в виду нал без уплаты налогов, либо борзые щенки.Воны усэ бэруть!
  • +4
Циля Зингельшухер 16 марта 2015 08:56
Асторский, возьми побратимов из АТО та поганяй в приемной коррупционера..вот тогда будет результат..а так обнаглевшая тыловая морда, с дипломированными(профффесссионал!!!так о нем Фисак говорил) тыловыми погонами..думает, что судьба Токаря его омЭне ...ну-ну..подождем апреля..помощников Асторском будет пруд пруди..
  • +1
наталя 16 марта 2015 11:42
Наш міськводоканал, це маленька держава в самому центрі нашого міста, в якій діють свої закони та правила.
  • +3
avast 16 марта 2015 12:40
Цитата: наталя
Наш міськводоканал, це маленька держава в самому центрі нашого міста, в якій діють свої закони та правила.

Может подать коллективный иск в суд от громады?
  • +4
Палыч 16 марта 2015 21:24
Наталья! Ты шо, Одессу не знаешь? Там давно уже в бардаках для успеха дела не мебель меняют, а б...й, этих, что крылышками машут и курлычут перед выборами,так что лучше уже сейчас готовь рукавицы для вынесения. А пока твой гнев праведный и надежды на результат (как говаривали на Новопавловке еще до эпохи исторического материализма)--чисто в натуре vox clamantis in deserto (глас вопиющего в приемной),с тем же эффектом.
  • 0
wizao 19 марта 2015 14:18
Сегодня в интернет-издании "КиЇв1" от 19 марта 2019 года напечатана статейка "Киянам, які сплатили за повірку лічильника, повернуть кошти". Заинтересованные лица могут почитать http://kyiv1.org/news/kiyanam-yaki-splatili-za-povirku-lichilnika-pove-040969
А вообще надо в таком случае обращаться не в местные органы а в прокуратуру и суд. Я думаю что если будет массовое заявление в прокуратуру и суд, то это никак не останется без реагирования. Замолчать не получиться.
Люди добрые, да встаньте наконец с коленей, хватить быть "покорными телятами". отстаивайте свои законные права.
Меня тоже устно предупредили о данном мероприятии. Жду сейчас письменного указания со стороны водоканала для обращения в суд. Без документа обращение в суд безсмыслено.
  • +1
avast 19 марта 2015 22:07
Цитата: wizao
А вообще надо в таком случае обращаться не в местные органы а в прокуратуру и суд. Я думаю что если будет массовое заявление в прокуратуру и суд, то это никак не останется без реагирования. Замолчать не получиться.

Полностью поддерживаю! Готов принять активное участие в сборе подписей для коллективного обращения жителей города Никополя в прокуратуру и суд. Прошу отозваться юристов (можно в ЛС) готовых скоординировать действия громады и помочь на общественных началах в продвижении данного иска.
Никопольчане - не позволяйте себя одурачивать!!!
  • 0
Честный 22 марта 2015 10:33
Прокуратура вже не має функції загального нагляду, тому туди звертатись
не потрібно. Постачальник має право на перевірку водолічильника і періодичність
такої перевірки, але перевірка лічильника входить в тариф водопостачаня,
тому лічильник хай перевіряють, але кошти за перевірку абонент не платить по
Закону за метрологію. Якщо горводоканал офиційно потребує сплату своїм
документом, то абонент відмовляе йому в цьому і пропонує звертатись до
суду, або сам оспорює через суд законість сплати за перевірку лічильника.Так
склалась судова практика, не тільки в нашому місті порушуеться Закон про
водолічильники, але майте на увазі, що спір в суді вирівшуеться тільки тоді,
коли дісно була проведена його перевірка, гроші сплачуються тільки коли
була проведена робота, а не наперед. До суду можуть звертатись, ті абоненти,
яким була зроблена перевірка і за це вони відмовляються платити. Крім
цього громадяни можуть звертатись в порядку адміністративного впровадженя
в суд до в.о. Фісака, або до міськвиконкому оспорючи на їх думку незаконі
рішеня цих посадовців і органу влади. Думаю це буде дієвіше, чим киданя
в смітевий бак. Треба, щоб громадяни тикали носом на порушеня Закону поса
довцями і органами влади і щоб ці процеси висвітлювали в ЗМІ. У нас же
по Конституції народовладя. Громадянин може оспорювати і проведеня тендерів,
так як він мешканець міста в нього є докази того, що тендер проведений
не належно і це негативно буде впливати на нього, як мешканця міста.
  • 0

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.