З 20 травня 2013 року в Нікопольській міській раді починає роботу в тестовому режимі багатоканальна телефонна лінія
Контакт-центр «Єдина диспетчерська служба»
Мета створення:
- забезпечення оперативного реагування на звернення членів територіальної громади щодо комунальних питань;
- сприяння співпраці з комунальними підприємствами підпорядкованими міській раді у попередженні і ліквідації аварійних та надзвичайних ситуацій;
- контролю за виконанням порушених у зверненнях питань;
- контролю за наданням населенню якісних комунальних послуг.
Для вирішення комунальних питань мешканці міста, починаючи з квітня 2013 року, звертаються на телефонКонтакт-центру «Єдина диспетчерська служба», оператор кол-центру реєструє заявку, направляє її до відповідного комунального підприємства, а також здійснює контроль за виконанням та за необхідністю у телефонному режимі повідомляє заявника про результати розгляду.
Контакт-центр працює у робочі дні, з 8.00 до 19.00, за тел. 05662 - 69 -14- 00.
Разом з тим, продовжує роботу «Гаряча лінія міського голови», куди можна звертатися з різних питань у робочі дні, з 9.00 до 17.00, за тел. 05662 - 5-03-02.
Джерело: http://nikopol.osp-ua.info
4 комментария